# زندگی من

زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

# زندگی من

زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

نیکی می کارم
روی هر زمین
و زیر هر آسمان
برای همه
لحظه ها می گذرند
و من
هر روز بیشتر مهربانی می کنم
ولی افسوس
روزگاریست که مهر و مهربانی
زود از خاطرمان پاک می شود
و بعد می شود
وظیفه

بایگانی

آخه چرا شما مردا این جوریین ؟

یکی دوبار زنگ زد بهم دوستم منم داشتم میرفتم خرید

آخری گفت دارم میام پیشت

وقتی اومد من کارم تموم شد و با هم سوار شدیم تا ما رو برسونه

خیلی ناراحت بود

جلوی خونه زد زیر گریه 

داشت بچه شیر میداد همش گریه می کرد

با شوهرش رفته بودن یه سفر یه روزه و از اول تا آخر با هم دعوا کردن

شوهره سر کوچکترین موضوعات گیر میده 

یه اتفاقی واسه خاهر دوستم افتاده  و بعد کلی جدال دختر و پسره با هم ازدواج کردن حالا منت و سرکوفتش رو به دوستم می زنه 

خب میشه بگی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی نیست بهش بگه تو خودتم دختر داری یه وقت نمی ترسی سر دخترت بیاد ( خدای نکرده )

دوستم عاشق شوهرشه ولی شوهره خیلی اذیتش می کنه

به نظرم این جور مردا لیاقت عشق زنا رو ندارن و ....


  • یه زن که میخام بنویسم

مردای ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی