# زندگی من

زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

# زندگی من

زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

نیکی می کارم
روی هر زمین
و زیر هر آسمان
برای همه
لحظه ها می گذرند
و من
هر روز بیشتر مهربانی می کنم
ولی افسوس
روزگاریست که مهر و مهربانی
زود از خاطرمان پاک می شود
و بعد می شود
وظیفه

بایگانی

شب نشینی زنانه

دیشب همسایه پایینی مون که صابخونمونم هست اومد بالا با یه بشقاب کاچی

ساعت 12     تعارفش کردم بیا تو نیومد

بعد یه ساعت که دم در حرف زد اومد تو

منم داشتم مطالب قبلی رو مینوشتمم سریع جم و جور کردم و بستم

چایی گذاشتم و نشستیم به حرف زدن و یه دل سیر با هم درد دل کردیم

اون بیچاره هم دلش  از شوهرش و مادر شوهرش خون بود

نمیدونم چه مرضی افتاده تو مردا که دارن زنا رو اینجور اذیت می کنن

آقا ساعت 1 و نیم اومد داشتیم چای میخوردیم 

خاست بره که نذاشتم و تا 2 موند

بچه هاش دوبار از پایین زنگیدن تا رفت

همه ی اینا به کنار

یه خصوصیتی داره این همسایمون و اینه که اینقد آروم حرف میزنه که بعضی وقتا من نمی فهمیدم چی میگه و الکی تایید می کردم

وقتی رفت آقا پرسید شما فقط به هم نیگا می کردین ؟

گفتم نه خیر حرف می زدیم


  • یه زن که میخام بنویسم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی