# زندگی من

زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

# زندگی من

زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

نیکی می کارم
روی هر زمین
و زیر هر آسمان
برای همه
لحظه ها می گذرند
و من
هر روز بیشتر مهربانی می کنم
ولی افسوس
روزگاریست که مهر و مهربانی
زود از خاطرمان پاک می شود
و بعد می شود
وظیفه

بایگانی

معضل پیاده روی من برا بعضیا !!!

اگه دست این مردای از خود راضی باشه ما زنا نباید از خونه بیرون بیایم
هر روز که میخام برم یه ساعتی پیاده روی کنم آقا مرگش میگیره 
چپ چپ نیگا میکنه که ینی باز کجا ؟
خوبه مثل بعضی زنا هر دیقه هر ساعت بیرون و بازار و باشگاه و بازار نیستم
والا

حالا که ماه مبارکه بعد افطار میرم 
مامانمم راضی کردم باهام بیاد
آقای شکاک هر شب خونش به جوش میا
خو من چیکار کنم بهش میگم بیا با هم بریم نمیا
همش میخا یا بشینه یا با ماشین بچرخه
البته واسه ما ماشین بنزین نداره و خرابه ولی برا مامان جونش همه چی اوکیه
الان عصبانی ام 
چون بهش زنگیدم بیا دنبالمون جوابمو نداد
  • یه زن که میخام بنویسم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی